piątek, 28 lutego 2014

Meega Dzień..



Cześć kochani :)
Dzisiaj normalnie mam megaa fajny dzień.
Na mojej drugiej lekcji czyli na muzyce śpiewałam przed całą klasą! ☺☻ Moja wychowawczyni, która uczy muzyki i plastyki zapytała mnie czy nie chciałabym chodzić do takiej jednej pani Kasi, która uczy śpiewu najlepszą wokalistkę z mojej klasy. Szczerze mówią to nie wiem bo Magda (ta najlepsza wokalistka z mojej klasy) mówi, że ona za 1h lekcji płaci 30 zł. Moi rodzice raczej się nie zgodzą, bo wiecie za drogo. Aaa... śpiewałam piosenkę z serialu "VIOLETTA" pt: "Te Creo" (czyli po polsku według tłumacza Google "Wierzę, że"). 

 I potem jeszcze na trzeciej lekcji miałam biologię i dostałam 4!! Dla mnie to po prostu nie możliwe. (na I semestr miałam 2 ;) i ogólnie lecę na 2) 

 

Kończę już

Łapcie jeszcze fotkę książki, którą ostatnio przeczytałam. To VI część cyklu "Dom Nocy" - P.C i Kristin Cast. Polecam miłośnikom wampirów i nie tylko... 
Jutro może dodam listę moich ulubionych książek. ☺

Ti Amo 

Tinna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz