czwartek, 29 maja 2014

Kilka słów

Hei.

Co tam u Was? U mnie masakra. Jeszcze miesiąc do zakończenia roku. Teraz wszyscy biegają do nauczycieli i poprawiają wszystko co się da żeby tylko przejść do następnej klasy... Jak też wszystko poprawiałam z techniki, bo byłam zagrożona, ale poprawiłam i teraz na koniec wychodzi mi 3. 
Pewnie myślicie że to dziwne, że byłam zagrożona z techniki, ale moja "kochana" klasa wybrała modelarstwo.
Czyli m. in.
* wymiarowanie
* budowa suwmiarki, wiertarki, lutownicy itd.
* sklejenie samolotu z kartonu tak żeby poleciał
* pismo techniczne
itd...

No więc widzicie... masakra, ale już na szczęście poprawiłam ☺

Kocham 
dziękuję za 600 wyświetleń 



2 komentarze:

  1. Miałam - nie jest to aż takie trudne, ale do łatwych nie należy.;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam czegoś takiego i nie mam pojęcia o czym piszesz;p

    OdpowiedzUsuń