niedziela, 14 września 2014

KONKURS - KSIĄŻKA

Cześć

Dzisiaj mam dla Was niespodziankę ;)

Jest to konkurs - książka.

Zasady : 

1. Wybierz sobie swoją ulubioną książkę
2. Zrób sb z nią zdjęcie (ktoś może Ci pomóc), najlepiej jakby na zdjęciu było widać i Ciebie i Twoją ulubioną książkę.
3. Napisz do mnie maila (tinna.official27@gmail.com) w temacie wpisując Konkurs - książka
* Opisz sb w kilku zdaniach
* Opisz książkę (o czym jest i dlaczego ją lubisz)
* Dodaj zdjęcie
* napisz dlaczego akurat ty chciałbyś/ chciałabyś wygrać

Warunki :

Nie będę Wam kazała zaobserwować, bo mi nie o to chodzi. Chciałabym, żeby mój blog obserwowały osoby którym on się podoba.

Lajknij tylko fanpage CLICK


Nagrody :

I miejsce : Post promujący Twój blog i wywiad z Tobą
II miejsce : Post promujący
III miejsce: wzmianka o Tobie pod koniec jakiegoś posta.

Konkurs trwa do 24 września 2014 
Wyniki na fanpage 25. 09 a tutaj 26. 09 jako kolejny post ;)

Powodzenia :)

Wysyłajcie zdjęcia :)


Jeśli 2 lub 3 osoby wyślą mi zdjęcia konkurs zostanie anulowany. Oczywiście poinformuję Was o tym.






1 komentarz:

  1. Jeśli będe miała czas to wezmę udział :)
    edyyta691.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń