środa, 22 października 2014

MIASTO 44

Hejka

Dzisiaj przychodzę do Was z krótką recenzją filmu "MIASTO 44" (byłam na nim wczoraj ze szkołą).

Film jest o powstaniu warszawskim.

Film fajny, ukazujący powstanie warszawskie w na pewno bardzo realistyczny sposób.
Film ten ukazuje oddanie młodych ludzi, miłość do ojczyzny i ich zaangażowanie w walkę. Oczywiście nie obywa się bez scen miłosnych. :)

Stefan, główny bohater filmu, pracuje w fabryce WEDLA (każdy pewnie wie co to jest prawda? dla tych, którzy nie wiedzą czekolada), ale zostaje z niej zwolniony. Później nie mówiąc nic swojej matkę, która bardzo się o niego troszczy i boli, postanawia dołączyć do powstania. W filmie oczywiście są i dziewczyny, na początku przyjaciółki, Kama i Alicja zwana Biedronką.

Film jest bardzo krwawy, w jednym momencie nawet zaczyna "padać deszcz" krwi po wybuchu bomby.


Film godny obejrzenia, ale tak jak pisałam wyżej bardzo krwawy, mnie nawet w niektórych momentach przerażał .


Dobra nie zanudzam Was już


Do 24. czyli do piątku :)


Łapcie jeszcze zdjęcie :) i zwiastun :)



Na zdjęciu Stefan i Biedronka

 A tak naprawdę wygląda odtwórczyni Biedronki :)





łapcie jeszcze zwiastun CLICK


Macie jakieś pytania odnośnie tego filmu? Pytajcie śmiało w komentarzu to odpowiem w następnym poście albo w mailu do mnie to odpowiem w mailu :)


3 komentarze:

  1. Bardzo fajny i pouczający film. Pokazuje jak dawniej ludzie żylii w trudnych chwilach.
    Zapraszam do mnie na bloga www.piosenkajestdobranawszystko87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oglądałam, ponieważ nie mogę, bo mieszkam w Niemczech, a bardzo bym chciała bo jest to ciekawy film.

    xoxo,
    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam jechać na ten film z klasą, ale niestety wyjazd nie wypalił ;/
    Może jeszcze uda mi się obejrzeć ten film ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń