piątek, 20 lutego 2015

Nowy rok bloga nowe zasady

Hej.

Witajcie w tym wyjątkowym dniu.
Nie wiem czy wiecie ale dokładnie dzisiaj minął rok odkąd założyłam tego bloga.
Dużo, przynajmniej dla mnie, przez ten rok się zmieniło.



# Po pierwsze zyskałam aż 16 obserwatorów. Wiem, że większość z Was myśli iż to bardzo mało. Owszem w porównaniu z wieloma bloggerkami lub nawet blogerami mój blog wypada bardzo słabo.

# Po drugie poznałam wiele świetnych, inspirujących blogów. Dziewczyny, które je prowadzą są dla mnie wielkim wzorem do naśladowania.

# Po trzecie przez ten cały rok przybyło bardzo dużo wyświetleń, bo aż 5200!!


       Nowa metoda prowadzenia bloga! 

¤ Postaram się dodawać posty co 2-3 dni o tematyce takiej jak dotychczas czyli różnej.

¤ Posty dodatkowo wzbogacę o zdjęcia. Pewnie nie zawsze uda mi się jakieś zrobić i przesłać na komputer,  ale się postaram.

¤ Dodatkowo chciałabym co jakiś czas wymienić się z którąś z Was postami. Jeśli chcecie napiszcie do mnie maila  ; martiiine@gmail.com


To by było na tyle. Niedługo dodam też filmik na kanał :)


Paa!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz