środa, 24 czerwca 2015

Książki, książki, książki czyli co ostatnio przeczytałam #1

Cześć!

Dzisiaj przygotowałam dla Was post, w których pokażę Wam książki, a właściwie zdjęcia, które ostatnio przeczytałam lub kupiłam.
Wiecie, albo nie, że ja książki kocham i coś tam swojego już "nabazgrałam", więc takie posty będą się pojawiać zwłaszcza w sierpniu, gdy pojadę do mojej kuzynki.
A teraz bez większego przedłużania zapraszam na post :)






"DRŻENIE"


saga "WYBRANI"


moja ukochana idolka w końcu wydała biografię, więc gdy byłam w Warszawie (1.06) od razu biegłam do Empiku, gdy tylko weszliśmy do Złotych Tarasów.


"If I stay" świetna książka, a właściwie książki, muszę jeszcze obejrzeć film




Druga i piąta część cyklu o Sookie Stackhouse, które moja mama nabyła na przecenie w Biedronce. Normalnie w księgarniach kosztują coś koło 30-35 zł.



I teraz kilka zdjęć z biografii Lodovici, które najbardziej mi się podobają.













Mam nadzieję, że ten (troszkę spóźniony) post Wam się spodobał.
Przepraszam za jakość, na moim telefonie te zdjęcia wyglądały lepiej :)
Haha bravo dla mnie, zapomniałam zrobić zdjęcia jeszcze jednej trylogii. :)









13 komentarzy:

  1. Zostań jeśli kochasz wspaniały film, niestety książki jeszcze nie zdąrzyłam przeczytać. A zawsze jeśli mam możliwość najpierw czytam, a dopiero oglądam bo jakoś tak lepiej, a później, gdy oglądam film jestem zawiedzona, że taki słaby a książka była taka mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie jesteś! Jej! Też przeczytałam "If I stay", polecam!!!!!
    U mnie też nowy post!
    6odcienimnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też przeczytałam zostań jeśli kochasz i film też ogl. ale książka zdecydowanie lepsza!
    Zapraszam --> caroberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Film "Zostań jeśli kochasz" jest świetny :)

    http://hellcixx01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zostań, jeśli kochasz <3
    Zapraszam do mnie na nowy post i bardzo proszę o wypełnienie ankiety dotyczącej losowania. Buziaki :* 16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam "zostań jeśli kochasz", genialna książka <3
    ciekawe propozycje ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "zostań jeśli kochasz" - uwielbiam! :)
    fajnie ,że tyle czytasz :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale dużo książek! Ja czytałam Zostań, jeśli kochasz i Wróć, jeśli pamiętasz.

    Nowy post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze tych książek nie czytałam, ale słyszałam o nich i mam zamiar przeczytać :)
    Również bardzo lubię Lodovicę :)
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostań jeśli kochasz <3 jedna z moich ulubionych
    Zapraszam do siebie : kaanaasia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham książkę Drżenie i jej kolejne części! cudowna!
    ♥Niebieskoholiczka(klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, sporo tego. Niestety żadnej z tych książek nie czytałam, więc nie mogę się wypowiedzieć. Polecam 'Madonna z hiacyntem' ;)

    OdpowiedzUsuń