piątek, 9 maja 2014

:))

Ja tak szybko!! ;))

Dzisiaj miałam kolejną próbę chóry, wiem że o tym nie pisałam, i w poniedziałek śpiewam na rekolekcjach u mnie w kościele, a do tego jeszcze jutro muszę wstać o 7 bo na 8 idę do kościoła śpiewać na komunii mojej siostry. Normalnie masakra i cały tydzień zawalony próbami. Dzisiaj jeszcze jakby tego było mało miałam zapowiedziane dwie  kartkówki z biologii i z chemii. Ale pani od biologii i chemii przełożyła nam biologię na poniedziałek a mnie nie będzie :)) Bo idę śpiewać do kościoła na 8, a lekcje mam od 8:15.
Z chemii dostałam 2 :) akurat mi się udało :)

Dobra kończę

Kocham

Zadawajcie pytania na ASK.FM i TWITTER na wszystko odpowiem macie tam pisze Ask. fm i Twitter więc tylko kliknijcie.

Jeśli podoba Ci się mój blog zachęcam do obserwowania i komentowania .

:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz