poniedziałek, 5 maja 2014

Cześć kochani :)

Jak tam u Was początek początek tygodnia?? U mnie nawet ok.

Przepraszam Was bardzo, że jeszcze nie napisałam ciągu dalszego "Cztery ruchy i skóra czysta..." ale po prostu nie mam kiedy i kompa mi strasznie muli czyli się zacina.

Dzisiaj jest taki dzień, że rano kompletnie nie chciało mi się wstać do szkoły.

Masakra.

O 16 nowe odcinki VIOLETTY więc jak przyszłam ze szkoły o 14:40 to czytałam książkę "Przed świtem" Stephenie Meyer (każdy na pewno widział ekranizację tego bestselleru pt: Zmierzch")

P.S Tak lubię VIOLETTĘ i Sagę Zmierzch (ogólnie to wampiry też)
Bez hejtów!
Każdy ma inny gust i lubi coś innego więc nie ma co go obrażać

Ogólnie teraz siedzę na Moviestar Planet i na Facebooku. A teraz właśnie słucham piosenki "Winny" Mateusza Mijała ft: Liber
Polecam piosenka mega wpadająca w ucho ♥♥

A co tam u Was??

Czekam na komki. :33

<333

Tinna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz