środa, 23 lipca 2014

Przeprosiny i pytanie do Was

Czesc! !!

Kochani Wy moi. Dzisiaj kolejny szybki post, bo jestem b  telefonie. na samym ppoczatku chcialabym Was przeprosic, ze posty nie sa regularnie przeze mnie dodawane. Przepraszam, ale jestem u kuzynki  i ona po prostu nie daje mi usiasc do komputera. Caly czas cos robimy.... i czasami nie ma czasu nawet na to zeby usiasc do telefonu.
O wrzesnia czyli od nowego roku szkolnego postaramy sie dodawac posty regularnie w np. Poniedzialek, czwartek i w sobote.

Mam tez do Was pytanie. Chcielibyscie zeby np. raz w tygodniu na moim blogu pojawial sie filmik zamiast normalnego posta? Wtedy napisze do Was o czym chcielibyscie filmik.

To by chyba bylo na tyle. Napiszcie i na dole w komentarzach co myslicie o tym filmiku. ♥

2 komentarze:

  1. Wiem co czujesz, u mnie również jest kuzynka i wciąż coś robimy :)
    Chętnie będę oglądać Twoje filmiki, to jest na prawdę świetny pomysł!
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę,że to fajny pomysł :) Może wypali :D Pozdrawiam. :D
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń