sobota, 19 lipca 2014

WYWIAD Z KIKĄ 15.07.2014


Cześć wszystkim! <3

Dzisiaj według obietnicy (złożonej Wam wczoraj) przychodzę do Was z wywiadem, który przeprowadziłam we wtorek.

Zapraszam do czytania :)

WYWIAD Z KIKĄ 

 1. Na początek może opowiedz o sb w kilku zdaniach.

  Mam na imię Kinga, i urodziłam się w 1999r. Mam wiele pasji, które staram się ciągle rozwijać. Jest to między innymi gra na gitarze, rysowanie, fotografia. Na ogół jestem pozytywnie nastawioną do świata osobą o wielkich, wręcz nierealnych marzeniach. Uwielbiam czytać książki i oglądać filmy, dzięki którym mogę oderwać się od rzeczywistości.


2. Skąd wziął się pomysł na założenie :KiKa - blog "?



Bloga założyłam w lutym, gdzie akurat w moim województwie trwały ferie. Po części zrobiłam to z nudów. Wcześniej jednak oglądałam różne filmiki na youtube, gdzie widziałam linki do blogów. Bardzo mi się to spodobało i postanowiłam spróbować czegoś nowego, czegoś co obróciło moje życie do góry nogami!


3. Skąd czerpiesz inspiracje i czy mogłabyś powiedzieć czy według cb są inspiracje?



Czerpię je przede wszystkim z innych blogów. Blogosfera to na prawdę kopalnia różnorodnych inspiracji, które każdego mogą zachwycić! Czym według mnie są właśnie inspiracje... myślę, że one często nam pomagają, gdy nie mamy pomysłu na napisanie posta, poprawiają nam humor lub motywują do dalszej pracy.


4.  Masz jakieś swoje ulubione blogerki? Mogłabyś je wymienić?


Nie chciałabym tutaj nikogo faworyzować, ale jak muszę wymienić, to wymienię! Do moich ulubionych blogerek zaliczam Binkę (http://binka-blog.blogspot.com/), Julkę (http://by-julqa.blogspot.com/), kolejną Julkę (http://dont-benormal.blogspot.com/) oraz Olę (http://by-lolka.blogspot.com/). Chętnie odwiedzam również blogi "Willbefine" i "Demordie" 


 5. Czy widzisz w blogowaniu jakieś wady?


Chciałabym powiedzieć, że blogowanie nie ma wad, ale niestety tak nie jest. Podając na własnym przykładzie, od kiedy zaczęłam blogować, to więcej czasu spędzam przed komputerem. Niektóre blogerki są krytykowane i wyśmiewane za zdjęcia, które publikują oraz za to, co piszą. Nie jest to przyjemne i dlatego wiele osób przestaje przez takie sytuacje prowadzić bloga. Ja jednak pomimo tego, uważam że blogowanie ma zdecydowanie więcej zalet niż wad.


6.  Pomysły na kolejne post zapisujesz czy wymyślasz siadając do komputera?

 Moje pomysły, których mam tysiące, zazwyczaj zapisuję w telefonie, komputerze lub notatniku. Wolę planować posty wcześniej, niż wymyślać szybko na ostatnią chwilę.


7.  Napisałaś wcześniej (patrz odpowiedź 1) że interesujesz się fotografią. co najbardziej lubisz fotografować?


 Najbardziej lubię fotografować kwiaty, przyrodę, krajobrazy. Uwielbiam również robić zdjęcia innym osobom, lub przedmiotom znajdującym się w moim otoczeniu. Chociaż najwięcej miejsca na karcie mojego aparatu zajmują selfie!


 8. Czy jest coś w twoim życiu co chciałabyś zmienić?


 Zdecydowanie nie. Nie chciałabym niczego zmieniać w moim życiu, ponieważ wiem, że są na świecie osoby, które mają o wiele gorsze życie ode mnie, dlatego staram się cieszyć z tego co mam.


 9. Co sprawia ci największą radość?

 Ja jestem osobą, której nawet najmniejsze rzeczy sprawiają radość. Każdy komentarz na blogu, obserwacja, miłe słowo, sprawiają że uśmiecham się do monitora. Czuję się szczęśliwa również wtedy, gdy mogę spędzać czas z moimi przyjaciółmi i rodziną, ponieważ to właśnie w ich otoczeniu czuję się najlepiej.


10. Czy masz jakieś pla1ny na przyszłość? Co chciałabyś robić gdy skończysz szkołę?

  Najpierw skończyć tę szkołę A tak na serio, to zamierzam iść do liceum, później na studia, praca, kariera, mąż, dzieci i tak dalej. Jeśli chodzi o kierunek, w którym chciałabym się kształcić, to są to zdecydowanie języki obce.


 Okey na koniec czy mogłabyś dodać kilka zdjęć zrobionych przez ciebie?


 Jasne  ;)






 



2 komentarze:

  1. no fajny wywiad ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również czytam Kikę ;))
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń