środa, 13 sierpnia 2014

moja przyjaciółka Patrycja

Cześć, postanowiłam dodawać teraz jeden post codziennie a nie jak jak przedtem. Czyli będę dodawała regularnie. Przepraszam Was za to, że wczoraj nic nie dodałam, ale gdy pisałam tego posta telefon mi się wyłączył :/ więc piszę jeszcze raz :)

Dzisiaj post o...  mojej przyjaciółce (zaproponowałam mi wczoraj żebym napisała właśnie post o niej) mam nadzieję, że post Wam się spodoba.

A więc zaczynam.

Mam 2 przyjaciółki Edytę i Patrycję. Dzisiaj post o Patrycji.

Moja przyjaciółka Patrycja to wysoka (170 cm wzrostu ) szatynka o piwnych oczach. Chodzę z nią razem do klasy od ok. 8 lat jeśli licząc też rok przeczkola.
Siedzę z nią (i z Edytą też) w ławce.
Pati tańczy zumbę i uczy się breakdance' a (napisała mi to ostatnio). Ślicznie rysuje według mnie, ale ona cały czas mi mówi, że nie umie rysować, jest brzydka i gruba, a to nie prawda. Zresztą same ocenicie :-).

Tami (jej przezwisko, które sb wymyśliła, skrót pochodzi od imienia Tamara, które bardzo jej się podoba) jest bardzo miłą i uśmiechniętą dziewczyną, której ciągle jest gorąco i to dosłownie. -2 stopnie na dworze, a Patrycji jest gorąco. Ja zamarzam a jej jest gorąco :)

Patrycja nie tylko jest moją przyjaciółką, ale i siostrą (na fb, w realu niestety nie) oraz czasami, gdy idziemy gdzieś na sesję robi mi zdjęcia.

To chyba na tyle.
Łapcie jeszcze jej zdjęcia.

Patrycja, wieeelkieee GRACIAS (w języku włoskim to znaczy dziękuję, uczę się włoskiego z taką aplikacją w telefonie dlatego czasami do mojej wypowiedzi lub notki dodaję zamiast polskiego słowa, słowo po włosku, którego się nauczułam) za to  że pomagasz mi w postach na bloga i robisz mi zdjęcia. GRACIAS że jesteś i SCUSI (wloski: przepraszam) że czasami jestem taka wkurzająca i wgl. Jeszcze raz wieeeeeelkie GRACIAS i SCUSI ♡♥



Dobra teraz łapcie jej zdjęcia.




1 komentarz:

  1. Świetnie wygląda Twoja przyjaciółka ;)
    Ja również mam przyjaciółkę Patrycje i też traktuję ją jak siostrę ;3

    Pozdrawiam
    Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń