poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Żel anty - bakteryjny :)

Hei

Dzisiaj jak już pewnie zauwažyłyście po tytule posta napiszę Wam o żelach anty - bakteryjnych.
Ostatnio razem z moją kuzynką byłam w drogerii Dejli. Poszłyśmy tam w celu kupna korektora do twarzy, szminki i ...  żelu anty - bakteryjnego. Na końcu i tak nie kupiłyśmy żadnej z wymienionych wyżej kosmetyków oprócz żelu.

Anti-bacterial hand gel z firmy dermo pHarma + skin Repair Expert z witaminą E. Czyste ręce bez użycia wody.

Żelu jest 88 ml czyli nie jest jakiś bardzo mały i ma przede wszystkim piękny zapach zielonej herbaty.

Według mnie żel jest idealny do szkoły i na różnego rodzaju wyjazdy i wycieczki, ponieważ nie zawsze jest gdzie umyć ręce.

To by było na tyle. Jeszcze mam do Was pytanie i ogłoszenie.
Otóż moje pytanie brzmi:


Wiecie gdzie w Poznaniu można kupić takie właśnie żele anty bakteryjne? Chodzi mi głównie o sklepy w galeriach handlowych w Poznaniu. Jeśli wiecie gdzie mogłabym je kupić proszę napiszcie mi na dole w komentarzu.

Jeszcze ogłoszenie i zostawiam Was ze zdjęciami :)


Wczoraj nagrałam filmik TMI czyli xa dużo informaxjo, który pojawi się tutaj na blogu w tym tygodniu . Być może dzisiaj, jutro albo w środę więc sprawdzajcie i czekajcie

Pozdrawiam =)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz