środa, 6 sierpnia 2014

Wrocilam ♥

Czesc, jak sie ciesze,  ze moge w koncu napisac nowy post dla Was. Ostatnio duzo sie u mnie wydarzylo. Szkoda opowiadac, moge Wam tylko powiedziec, ze mialam nieprzyjemna sytuacje i szlaban na telefon, dlatego nie pisalam zadnej nowej notki za co przepraszam. Ostatnio, nawet szczerze nie wiem kiedy, bylam na zakupach. Przeceny boskie, za malo kasy. Udalo mi sie z ciuchow upolowac sliczny krop top. Moze niedlugo zrobie z nim outfit. Z rzeczy takich gadzetowych kupilam 2 plyte Juli. Wachalam sie nad kupnem plyty Juli i Lodovici Comello.
Jule od dawna chcialam, gdy tylko dowiedzialam sie ze ja nagrywua
Lodovice tez bardzo dlugo chcialam, ale nigdzie, kompletnie nigdzie nie bylo.
Ostatecznie zdecydowalam sie na Jule, bo jest moja idolka od poczatku czyli  od 2012 roku. zdjecie zobaczycie na moim instagramie, link tam  po prawej stronie. ----->

To tyle czekajcie na nastepny post, jesli macie pomysl o.czym moglabym.napisac kolejny post to odsylam Wam na mojego fanpage na facebooku link rowniez po prawej stronie.

Mam nadzieje ze zrozumieliscie ten post. Za ewentualne bledy przepraszam, ale na telefonie nie mam polskich znakow.

Jesli podoba Ci sie moj blog zaobserwuj tam------>
Zostaw tez swojego like na moim fanpage na facebooku i zaobserwuj mnie na instagramie i twitterze.
Masz jakies pytanie do mnie, ale nie chcesz pisac w komentarzach? Wyslij do mnie maila na adres: tinna.official27@gmail.com

Paaa ♥

2 komentarze: